دلنوشته ای برای خدا

دلنوشته ای برای خدا

خدایا حواست هست؟این روزا چه بلایی داره سر دنیات میاد...چرا حس میکنم با همه غریبم چرا حس میکنم خیلی وقته دیگه

کسی رو نمیشناسم؛باورت میشه؟خدایا نگاه کن...به زمین نگاه کن ببین بنده هات دارن چیکار میکنن،ببین چجوری

اعتماد،عشق،صداقت و انسانیت شده بازیچه ی دست خیلیا ؛آخه چرا؟خدایا این روزا شدم یه کویر خشک و تنها خستگی ها از

سرو کولم بالا میرن؛میدونی واسه چی اینقدر داغونم واسه اینکه دارم میبینم چجوری ارزش ها دارن عوض میشن،واسه اینکه

دارم میبینم زمونه چجوری همه رو به طرف بدیها میکشونه خدایا.....زمونه ای شده که دیگه از هیچکس نباید انتظار پاکی

داشت،نباید به کسی اعتماد کرد،نباید...نباید....نباید!!!

خدایا من که بندتم نمیتونم تحمل کنم پس تو چجوری تحمل میکنی آخه قربونت برم...

خدای مهربونم تو اگه بخوای تمام راه ها راست میشه،تمام بدیا خوب میشه...پس بخواه و نذار تو دنیا همه فقط واسه خطا کردن

از هم سبقت بگیرن،خدایا کاش میشد هنوزم بچه بودم و نمیفهمیدم دنیا چجوری داره ویرون میشه.....اما میون تمام این دلتنگیا و

دلخوریام خیالم راحته که هستی و میدونم که یه روزی همه چیز درست میشه...

راستی خدایا من همه ی کسایی که دلمو شکستن میبخشم تو هم ببخششون فقط یادت باشه همیشه باهام باش و نذار

اشتباه کنم..خدایا آرزوهامو میدونی بقیشو میسپارم به خودت هرچی تو بخوایی......



نظرات شما عزیزان:

پروانه
ساعت10:46---25 مهر 1392
سلام آبجي خوبي؟مثل خودت عالي هم مطالب و هم وبت...واقعا عالي
پاسخ:مرسی عالی بودن از خودته!!!!!!


شیده
ساعت23:24---7 مهر 1392
خیلی قشنگه وقتی خوندمش گریم گرفت همشون حرفای دلم بود مرسی ازت نازی جون
پاسخ:خیلی خوشحالم که تونستی ارتباط برقرار کنی


kimia75
ساعت17:45---29 شهريور 1392
vaghti arzeshha avaz mishan.....avaziya baarzesh mishan!!!!!!!!faghat omid b khodas k tahhalla negaham daste o inke yruzi hamechi doros she o faghat eshgh bashe o sedaghat o dosdashtano pakiiii o bazam eshgh o eshgh o eshghhhhhhhhh
پاسخ:یه روزی همه چیز خوب میشه.....منم امیدوارم


saba
ساعت11:01---26 شهريور 1392
سلام صبام به هردووب سر زدم خیلی جالب و زیبا بودند ممنون

حسن سلمانی
ساعت8:34---25 شهريور 1392
سلام.
خیلی خوبه که این امکان وجود داره که این طور به هم مربوط می شیم. دلنوشته ات هم چون حرف دله به دل می شینه.
در مورد اون توصیه هم که نگرانتون کرده، باید بگم که منظورم فقط یک توصیه ی دوستانه بود. چون دلم می خواد دوستان من با بقیه یک فرق اساسی داشته باشند و اونم صداقت و درستکاریشونه. بازم به ما سر بزن. وب خودته.


احمد
ساعت13:31---20 شهريور 1392
سلام
مطالب جالبی و تاثیر گذاری دارید
انشا الله مورد قبول مولا بقیه الله قرار بگیرد
در ضمن ممنون که به وبلاگ من سر زدید
موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, ] [ 1:5 ] [ دختر رویایی ]
[ ]